Sunday, January 8, 2023

0

Social Media Marketing

   I.        Social networking (បណ្តាញសង្គម)​ : ការសង្កត់ធ្ងន់នៅទីនេះគឺលើការស្តាប់អតិថិជន និងការចែករំលែកការចូលរួមមាតិកា។ Facebook មាននិន្នាការមានសារៈសំខាន់បំផុតសម្រាប់ទស្សនិកជនអ្នកប្រើប្រាស់ និង LinkedIn សម្រាប់ទស្សនិកជនអាជីវកម្ម។

II.        Social Knowledge (ចំណេះដឹងសង្គម) : ទាំងនេះគឺជាបណ្តាញសង្គមព័ត៌មានដូចជា Yahoo! ចម្លើយ, កន្លែងណាអ្នកអាចជួយទស្សនិកជនដោយដោះស្រាយបញ្ហារបស់ពួកគេ និងបង្ហាញយ៉ាងលម្អិតអំពីរបៀបដែលផលិតផលរបស់អ្នកបានជួយអ្នកដទៃ។ វិគីភីឌាគឺជាគេហទំព័រមួយផ្សេងទៀតនៅក្នុងប្រភេទនេះ ទោះបីជាវាមានកម្មវិធីតិចតួចសម្រាប់ទីផ្សារក៏ដោយ។
III.        Social sharing (ការចែករំលែកសង្គម)​ : ទាំងនេះគឺជាគេហទំព័រចំណាំសង្គមដូចជា Delicious (www.delicious.com)ដែលអាចមានប្រយោជន៍សម្រាប់ការយល់ដឹងអំពីខ្លឹមសារដែលទាក់ទាញបំផុតនៅក្នុងប្រភេទមួយ។
IV.        Social news (ព័ត៌មានសង្គម)​ : Twitter គឺជាកម្មវិធីដែលជាឧទាហរណ៍ដ៏ល្បីបំផុត ។
V.     Social Streaming (ការផ្សាយសង្គម) : គេហទំព័រសង្គមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសម្បូរបែប និងស្ទ្រីមសម្រាប់ការចែករំលែករូបថត វីដេអូ និងការផ្សាយផតខាស់។
VI.       Company user-generated content and community (មាតិកាដែលបង្កើតដោយអ្នកប្រើប្រាស់របស់ក្រុមហ៊ុន និងសហគមន៍)។ ខុសប្លែកពីប្រភេទផ្សេងៗទៀតវត្តមានសង្គមដែលឯករាជ្យពីក្រុមហ៊ុន ទាំងនេះគឺជាសង្គមផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ក្រុមហ៊ុនចន្លោះដែលអាចត្រូវបានដាក់បញ្ចូលទៅក្នុងមាតិកាផលិតផល (ការវាយតម្លៃ និងការវាយតម្លៃ) អតិថិជនគាំទ្រសហគមន៍ ឬBlog


 




0 comments:

Post a Comment